Ο Κωνσταντίνος Βήτα δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Με τους Στέρεο Νόβα, στις αρχές των 90s, σηματοδότησε μια νέα εποχή για τα μουσικά δρώμενα της χώρας. Με το μοναδικό στιχουργικό του ταλέντο που αποτύπωνε με ακρίβεια και ευαισθησία την αθηναϊκή αστική εμπειρία σε συνδυασμό με την ηλεκτρονική-χορευτική μουσική, σε μια περίοδο που το συγκεκριμένο είδος γνώριζε τη μεγαλύτερη καλλιτεχνική του άνθηση, παρέδωσε μερικούς από τους κορυφαίους δίσκους των 90s που επηρέασαν όλες τις επόμενες γενιές μουσικών.
Στα τέλη των 90s, ξεκίνησε μια νέα και εξίσου σημαντική πορεία ως σόλο καλλιτέχνης, με αξέχαστους δίσκους (“Για Σένα Με Αγάπη”, “Άγρια Χλόη”, “Άργος” κτλ.), σημαντικές συνεργασίες (Πόπη Αστεριάδη, Δήμητρα Γαλάνη), καθώς και ξεχωριστές δουλειές, όπως η μεταμόρφωση της μουσικής του Χατζιδάκι στο “Transformations”, η πρωτότυπη ματιά του στην ποίηση του Γιάννη Ρίτσου, όπως παρουσιάστηκε στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, και το υλικό που παρουσίασε στην έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004. Παράλληλα, ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τα soundtracks (“Angel Baby”, “Αγέλαστος Πέτρα”, “Cleansed”, “Ζάκρος” κ.α.), με τον καλλιτεχνικό και εμπορικό θρίαμβο του “2”, του Δημήτρη Παπαϊωάννου, να αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές στιγμές της δισκογραφίας του.
Το 2024, κυκλοφόρησε “Το Χέρι”, το δέκατο προσωπικό του άλμπουμ που αποτελεί ιδανική αφορμή να επιστρέψει στην Πλατεία Νερού, μετά την ιστορική εμφάνιση των Στέρεο Νόβα το 2023, και να παρουσιάσει ένα σετ που θα διαπερνά τις κορυφαίες στιγμές της υπέροχης μουσικής του πορείας.
Follow Κ. Βήτα: