«Eκρηξη χαράς, συγκίνηση, τέχνη, χορός, θρησκεία». Τα Media για τους Chemical Brothers
«Oι Βρετανοί απέδειξαν πως δεν περιοδεύουν απλά για να περιοδεύουν αλλά για να επικοινωνούν σαν συγκοινωνούντα δοχεία επί σκηνής. Αυτό θα πει χημεία, σωστά;»
Δημήτρης Αθανασιάδης Athens Voice
«Μα τί περίεργο, ο κόσμος χόρευε, χοροπηδούσε σχεδόν ασταμάτητα· θες λόγω των τιμημένων ’90s; Ή της αίσθησης ότι η εφηβεία ή έστω τα φοιτητικά μας χρόνια επέστρεψαν για μια βραδιά;»
Ραφαέλα Ράλλη, Reader.gr
«Kαθώς ακούγεται το “Private Psychedelic Reel” εικόνες με το πρόσωπο του Χριστού και των Αγίων εναλλάσσονται στην οθόνη με αστραπιαία ταχύτητα, ενώ πάνω από τα κεφάλια μας απλώνεται ένα τρούλος με αγιογραφίες. Είναι μια στιγμή ιερή μέσα σε έναν ναό. Είναι μια από τις καλύτερες αν όχι η καλύτερη στιγμή μιας βραδιάς που υπενθυμίζει αυτό που κανένας μας δεν έχει ξεχάσει: εμείς που αγαπάμε τη χορευτική μουσική μοιάζουμε λίγο με τους πιστούς μια θρησκείας».
Bαγγέλης Μακρής, Lifo.gr
«H ηλεκτρονική μουσική, μαζί με τα visuals, μπορεί να γίνει από ποίηση που σε κάνει λίγο να χαθείς (κάπως έτσι μου φάνηκε το Wide Open) μέχρι ταξίδι στη χώρα του σουρεαλισμού (σαν εκείνες τις θρησκευτικές αναπαραστάσεις που συνόδευσαν το The private psychedelic reel).
Tο σόου ήταν φαντασμαγορικό, με τα ψυχεδελικά visuals, τα strobe lights και τα lasers που επιμελούνται οι Adam Smith και Marcus Lyall σε άψογα σκηνοθετημένη συνεργασία με τους ρυθμούς των Αδελφών από το Μάντσεστερ»
Κίττυ Ξενάκη, ΤΑ ΝΕΑ
«Το “Hey Boy Hey Girl” προκάλεσε έκρηξη χαράς και ενέργειας, σαν μια ξεχασμένη εφηβική τρέλα που έβγαινε ξανά από την αποθήκη. Το “Galvanize” συνοδεύτηκε από ηχηρά sing-alongs, όπως ήταν απολύτως αναμενόμενο, το “Song To The Siren” μπλέχτηκε ιδανικά με το “Leave Home” και το “Block Rockin’ Beats” έστησε διονυσιακό γλέντι με τον μνημειώδη ρυθμό του. Αλλά η μεγαλύτερη έκπληξη μας περίμενε κατά τη διάρκεια του encore, καθώς οι δύο Βρετανοί επέλεξαν για κλείσιμο του σόου το μυσταγωγικό “Private Psychedelic Reel”· σε ένα οργιαστικό τελείωμα με οπτικό φόντο εκκλησιαστικές εικόνες, το οποίο άφησε ένα ρίγος συγκίνησης για την εξαιρετική τους φόρμα».
Tάσος Μαγιόπουλος, Avopolis.gr
«Είναι η απόδειξη ότι η ηλικία είναι ένα απλό μικροαστικό σύμβολο, καθώς μετρούν πολλά χρόνια στη μουσική και δεν τους λες ούτε κατά διάνοια ντεμοντέ. Είναι από τους ζωντανούς μύθους που ξέρουν να δημιουργούν χωρίς όρια. Είναι οι τύποι που μας κάνουν να φωνάζουμε «my finger is on the button” ενώ μιξάρουν live».
Ζωή Νικολάου Puzzlemag.gr
«Η διοργάνωση του Release Athens ήταν για άλλη μία φορά υποδειγματική και ο χώρος του Κέντρου Ξιφασκίας αποδείχθηκε ιδεώδης για τέτοιου είδους Live»
Γκέλη Βούρβουλη Huffinghton Post