news

Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σας σχετικά με τη διαδικασία αποζημίωσης

Το Release Athens συνεχίζει την ενημέρωσή σας, σχετικά με τη διαδικασία αποζημείωσης ή ανταλλαγής εισιτηρίων της 3ης ημέρας η οποία ακυρώθηκε.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις απαντήσεις σε ερωτήσεις πού έχουν ήδη τεθεί προς την ομάδα του Release Athens. Μην ξεχνάτε πως το τηλεφωνικό κέντρο είναι έτοιμο να απαντήσει στα ερωτήματά σας, στους αριθμούς 210 3450817 και 6985 555075, καθημερινά από τις 10:00 μέχρι τις 18:00.
Το email επικοινωνίας είναι το: [email protected]

1.  Eίμαι κάτοχος μονού ή διπλού εισιτηρίου της 3ης ημέρας και θέλω να αλλάξω το εισιτήριο μου για να παρακολουθήσω την 2η ημέρα. Τι κάνω ακριβώς;
Δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα απολύτως. Μπορείτε με το εισιτήριο που είχατε προμηθευτεί για την 3η ημέρα να έρθετε απευθείας στην 2η ημέρα του Release Athens την Παρασκευή 16.6 και ν’ απολαύσετε το φεστιβάλ.

2. Μέχρι πότε μπορώ να αποφασίσω αν θα χρησιμοποιήσω το εισιτήριο της 3ης ημέρας στην 2η (αντί αποζημίωσης);
Μπορείτε να αποφασίσετε οποιαδήποτε στιγμή, μέχρι και το κλείσιμο των ταμείων 23:30 την ημέρα διεξαγωγής του φεστιβάλ την Παρασκευή 16/6/2017.

3. Έχω κάποια άλλη επιλογή εκτός της αποζημίωσης; Υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιήσουμε το ίδιο εισιτήριο στο μέλλον;
Μπορείτε να επισκεφθείτε την 2η ημέρα του φεστιβάλ, αντί αποζημίωσης (ισχύει για μονό ή διπλό εισιτήριο). Όχι, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ίδιο εισιτήριο σε κάποιο επόμενο event της Fuzz Productions.

4. Αγόρασα διπλό εισιτήριο και θέλω να χρησιμοποιήσω μόνο το ένα από τα δυο την 2η ημέρα του φεστιβάλ – και να αποζημιωθώ για το άλλο. Είναι εφικτό;
Φυσικά και είναι εφικτό. Δεν έχετε παρά να χρησιμοποιήσετε το ένα από τα δυο εισιτήρια για την είσοδο σας στο χώρο του φεστιβάλ, την Παρασκευή 16.6 και το δεύτερο (πού δε χρησιμοποιήθηκε) θα αποζημιωθεί πλήρως, σύμφωνα με τη διαδικασία πού περιγράφεται αναλυτικά παρακάτω.

5. Έχω αγοράσει τριήμερο εισιτήριο, μπορώ να έρθω με ένα φίλο/φίλη μου την 2η ημέρα του φεστιβάλ αντί να μου επιστραφεί η αναλογία του αντιτίμου της 3ης ημέρας;
Βεβαίως και μπορείτε να έρθετε 2 άτομα στην 2η ημέρα του φεστιβάλ, κάνοντας χρήση του τριήμερου εισιτηρίου σας. Έρχεστε απευθείας στην είσοδο του Release Athens με το φίλο/ φίλη σας και εξυπηρετήστε άμεσα από το ειδικό ταμείο 3 DAY TICKETS.

6. Έχω αγοράσει VIP εισιτήριο για την 3η ημέρα του φεστιβάλ και θέλω να πάω με αυτό στην 2η ημέρα, μπορώ;
Λόγω των περιορισμένων θέσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να εκδηλώσουν εγκαίρως την επιθυμία τους να παραστούν στη 2η ημέρα στο email [email protected] (γράφοντας στο θέμα του e-mail “VIP Εισιτήριο”) ή να επικοινωνήσουν στα παρακάτω τηλέφωνα 210 3450817 και 6985 555075, καθημερινά από τις 10:00 μέχρι τις 18:00. Η δυνατότητα αυτή θα υπάρχει μέχρι εξαντλήσεως των θέσεων.

7.    Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής, μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή άλλης κάρτας;
Η επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου σας (για την 3η ημέρα), εφόσον δεν το έχετε χρησιμοποιήσει για να παρακολουθήσετε την 2η ημέρα του Release Athens, θα γίνει αυτόματα στην κάρτα σας. Η διαδικασία θα ξεκινήσει στις 23/06 και θα ολοκληρωθεί εντός 15 εργάσιμων ημερών. Όσοι έχετε αγοράσει εισιτήρια με χρήση κάρτας δε χρειάζεται να επικοινωνήσετε για την επιστροφή του αντιτίμου, η διαδικασία θα ολοκληρωθεί αυτόματα.

8.   Υπάρχει κάπου καθημερινή online ενημέρωση για τυχόν αλλαγές στη διαδικασία επιστροφής χρημάτων για την 3η ημέρα του φεστιβάλ;
Mπορείτε να βρείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα μας www.releaseathens.gr και στο Facebook page μας facebook.com/releaseathens, καθώς και στα τηλέφωνα 210 3450817 & 6985 555075, καθημερινά από τις 10:00 μέχρι τις 18:00.

9. Αγόρασα το εισιτήριο μου με μετρητά, πώς θα αποζημιωθώ;
Εφόσον δεν το έχετε χρησιμοποιήσει για να παρακολουθήσετε την 2η ημέρα του Release Athens, η διαδικασία είναι πολύ απλή. Αρκεί να μας προωθήσετε το αίτημά σας, στο email [email protected] (γράφοντας στο θέμα του e-mail “ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΜΕΤΡΗΤΩΝ”). Για την άμεση εξυπηρέτηση σας παρακαλώ στο email να επισυνάψετε το εισιτήριο σας ή τον αριθμό κράτησης και το όνομα του αγοραστή, Τράπεζα, IBAN και Όνομα Δικαιούχου (ο οποίος ιδανικά θα πρέπει να είναι ίδιος με τον αγοραστή του εισιτηρίου).  Η υπόλοιπη διαδικασία θα γίνει αυτόματα από την ομάδα του Release Athens και δε χρειάζεται να επικοινωνήσετε με κάποιο άλλο τρόπο μαζί μας.
Η διαδικασία θα ξεκινήσει στις 23/06 και θα ολοκληρωθεί εντός 15 εργάσιμων ημερών.

Εναλλακτικά επικοινωνήσετε στα τηλέφωνα: 210 3450817 & 6985 555075.
To call center μας λειτουργεί καθημερινά (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 10:00 μέχρι τις 18:00.

10. Μέχρι πότε πρέπει να σας στείλω το λογαριασμό τραπέζης, προκειμένου να επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου πού αγόρασα με μετρητά;
Μπορείτε να στέλνετε τα αιτήματά σας μέχρι και τις 30/06.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή, αρκεί να μας προωθήσετε το αίτημά σας, στο email [email protected] (γράφοντας στο θέμα του e-mail “ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΜΕΤΡΗΤΩΝ”)
Για την άμεση εξυπηρέτηση σας παρακαλώ στο email να επισυνάψετε το εισιτήριο σας ή τον αριθμό κράτησης και το όνομα του αγοραστή, Τράπεζα, IBAN και Όνομα Δικαιούχου (ο οποίος ιδανικά θα πρέπει να είναι ίδιος με τον αγοραστή του εισιτηρίου).  Η υπόλοιπη διαδικασία θα γίνει αυτόματα από την ομάδα του Release Athens και δε χρειάζεται να επικοινωνήσετε με κάποιο άλλο τρόπο μαζί μας.

11. Στα μετρητά πότε θα γίνει η κατάθεση στο λογαριασμό τραπέζης πού θα σας δώσω; Θα με ενημερώσετε με κάποιον τρόπο;
Εφόσον έχουμε τα απαραίτητα στοιχεία από εσάς η επιστροφή του αντιτίμου θα γίνει άμεσα. Η διαδικασία θα ξεκινήσει στις 23/06 και θα ολοκληρωθεί εντός 15 εργάσιμων ημερών

12.    Eίχα αγοράσει το εισιτήριο για την 3η ημέρα του φεστιβάλ, από φυσικό σημείο και όχι διαδικτυακά. Πότε και πώς θα μου επιστραφεί το ποσό;
Εφόσον δεν το έχετε χρησιμοποιήσει για να παρακολουθήσετε την 2η ημέρα του Release Athens, η διαδικασία είναι πολύ απλή.
Η επιστροφή θα γίνει αυτόματα, σε περίπτωση αγοράς εισιτηρίου με τη χρήση κάρτας, η αποζημίωση θα ξεκινήσει στις 23/06 και θα ολοκληρωθεί εντός 15 εργάσιμων ημερών.
Σε περίπτωση πού έχετε κάνει την αγορά με μετρητά, αρκεί να μας προωθήσετε το αίτημά σας, στο email [email protected] (γράφοντας στο θέμα του e-mail “ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΜΕΤΡΗΤΩΝ”).
Για την άμεση εξυπηρέτηση σας παρακαλώ στο email να επισυνάψετε το εισιτήριο σας ή τον αριθμό κράτησης και το όνομα του αγοραστή, Τράπεζα, IBAN και Όνομα Δικαιούχου (ο οποίος ιδανικά θα πρέπει να είναι ίδιος με τον αγοραστή του εισιτηρίου).  Η υπόλοιπη διαδικασία θα γίνει αυτόματα από την ομάδα του Release Athens και δε χρειάζεται να επικοινωνήσετε με κάποιο άλλο τρόπο μαζί μας.

13. Για τα εισιτήρια τριημέρου τι ισχύει; Αποζημιώνονται αναλογικά;
Εφόσον δεν το έχετε χρησιμοποιήσει για να παρακολουθήσετε την 2η ημέρα του Release Athens, βεβαίως και θα γίνει επιστροφή του 1/3 του αντιτίμου των τριήμερων εισιτηρίων. Για την επιστροφή του αντιτίμου αρκεί να μας προωθήσετε το αίτημά σας, στο email [email protected] (γράφοντας στο θέμα του e-mail “ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ 3DAY TICKET”)
Για την άμεση εξυπηρέτηση σας παρακαλώ στο email να επισυνάψετε το εισιτήριο σας ή τον αριθμό κράτησης και το όνομα του αγοραστή, Τράπεζα, IBAN και Όνομα Δικαιούχου (ο οποίος ιδανικά θα πρέπει να είναι ίδιος με τον αγοραστή του εισιτηρίου).  Η υπόλοιπη διαδικασία θα γίνει αυτόματα από την ομάδα του Release Athens και δε χρειάζεται να επικοινωνήσετε με κάποιο άλλο τρόπο μαζί μας.

Για τυχόν άλλες διευκρινίσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε στα τηλέφωνα: 210 3450817 & 6985 555075.
To call center μας λειτουργεί καθημερινά (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 10:00 μέχρι τις 18:00.

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία.
Φιλικά η Ομάδα του Release Athens.

Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus