Μετά από χρόνια αναμονής, οι Limp Bizkit, οι θρύλοι του nu-metal και σημείο αναφοράς για μια ολόκληρη γενιά, θα εμφανιστούν για πρώτη φορά μπροστά στο ελληνικό κοινό, έτοιμοι να γράψουν ιστορία.
Μαζί τους, οι Viagra Boys, το εκρηκτικό post-punk γκρουπ από τη Σουηδία και η ραγδαία ανερχόμενη Ecca Vandal.